Fundersam

På mycket :P Dagen har varit stressig på något vänster.

Funderar på att kanske försöka mig på att göra en nagelförlängning igen, sparar och sparar men då de har en fin längd så går de sönder iaf. I påsk gick pekfingrarna sönder och idag gick höger tumnagel sönder. Skulle vara så himla skönt att få fixa naglarna på en riktig salong, sitta och bli riktigt fin och få vara fin länge. Ska fundera på det. 750 kr i Vilhelmina och då är det Nagelförlängning med fransk manikyr. Håller i typ tre veckor beroende på hur man tar hand om dem eller vad jag ska säga.

Salongens blogg finns här!

Ska försöka lite själv ikväll, utan att förstöra mina egna naglar så mycket ;P

Milli och jag har myst och tränat lite smått på sitt. Hon är så duktig. Vi kör bara kortare träningspass, några sittövningar sen är det vila. Ska köra ett litet pass till snart, hon kan det i princip. Det är så roligt att se att hon lär sig. Efter det lilla passet på någon minut så är det busbus sen somnar hon :) Min lilla ögonsten!

Nej, återkommer senare med någon video om jag lyckas få över dem på datorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0