Goddag!

Hade inte tid imorse att skriva ett inlägg och har inte heller haft tid under dagen då jag har haft en fullspäckad dag på jobbet. Är inte precis utvilad tidigare efter lovet då jag har gått upp tidigare än vad jag brukar då jag jobbar men det gör mig inget alls. Får ha min älskade valp hos mig och det är det som är värt.

Dagen har gått bra, den gick ganska fort vilket var skönt. Imorgon och på onsdag är det kortdagar, imorgon åker jag nog och vaccinerar Milli. Så får veterinären kolla igenom henne också lite så att man vet att hon mår bra :) Hon verkar då må bra som hon äter, sover och leker ;D

Ska försöka ladda upp några videor sen igår också då Milli var i filten och min tröja och levde satan ;P Det låter så roligt och hon är så otroligt söt. Hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0