Goddag!

Då var det redan fredag, börjar jobba om två dagar. Känns bra, börjar få det lite tråkigt med att vara hemma. Dock är det underbart att få vara hemma med Milli :) Är bra att jag inte har så långa dagar så att jag inte är utan Milli så länge. Sen kommer även Sammy hem på onsdag så då får han lite ensamtid med henne, som han har längtat :) Hon är lite av husses älskling ;)

Funderar på vad som händer idag, känns som att det är tonvis med saker så måse försöka komma på allt.

Fundersam på en ny sak idag, varför ska det vara så jäkla svårt att få tag på barnmorskan här i Dorotea? Ringde innan sju, växeln var ständ och sedan ringde jag efter kvart över sju, har för mig att det var antingen kvart i eller kvart över, men växeln var stängd då också. Blir tokig :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0