Godmorgon!

Är så himla trött :/ Blev sent igår trots att jag var riktigt trött när jag la mig sen kom Sammy hem halv sex från jobbet och då var Milli superpigg och superglad, hon måste ha kommit ihåg honom :) Han blev riktigt glad över att hon blev så glad :)

Ska rusa till jobbet nu, kortdag idag så det blir nog intryckt en sväng till Ström så Milli får sin vaccination, hon är ju exakt 3 månader idag min lilla ögonsten! :) Slutar vid två och har jag kommit iväg till tre så är det bra.

Nej, skriver väl mer senare :)


Husses hand och "Millis" hand :) Radarparet :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack, ja det gör vi! Jag tar just en sak i taget. Måste göra det. Blodvärdet är ökat men inte alls helt bra som det ska.

Jag blir så glad att du bryr dig Cecilia <3

2010-04-13 @ 17:36:08
Postat av: Annso

Vilken härlig liten chihuahua!:)

2010-04-14 @ 10:07:22
URL: http://annsoputtes.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0