Godmorgon!

Det är ganska skönt med en liten valp så att man kommer upp på morgonen. Dock har vi faktiskt börjat med en liten vana att kliva upp vid sju och gå ut och göra behoven sen äta, efter det lägger vi oss igen i sängen och sover till åtminstone 9-10. Det gör oss båda gott tror jag för sen är hon på mest hela dagen förutom de stunden hon totaldäckar ;P

Fikat fisksoppa till frukost, känns inte helt okej med middag till frukost men gott är det så jag skiter i vilket ;P

Nyss klev en liten skit över mina fötter, men inte har hon tid att stanna i knät inte, sååå mycket att göra och snusa på varje dag. Sno en leksak eller två från Ellie är också kul tycker hon ;P Tur någon har skoj.

Dagen idag kommer att innehålla lite mys med Milli, träning på både sitt och koppel. Hon studsar bara omkring hela tiden i kopplet, runt runt och får lite panik :/ Tycker inte om att se det men vet ju att det endast är träning som gäller så det är ju bara att fortsätta försöka. Sen inatt blir det hämtning av syster med kompisar då de ska på dans i Strömsund idag. Ska flörta lite med Sammy så att jag får ta bmw ;)

Oj, vad tråkigt, bara text. Har inte tagit så mycket bilder på Milli, ska se till att filma mer och ta mer kort. Lovar :)




Kommentarer
Postat av: j ♥

Hejsan ♥



Vill absolut inte låta som någon "Hej-kolla-min-blogg-jag-är-bäst"



Utan allt jag vill är att be dig vara med i min tävling, där du kan vinna 250Kr på H&M! =)



Du kan även shoppa loss på Rean i min bloppis =)



KRAM ♥



http://enbbloppis.blogg.se/

http://enbbloppis.blogg.se/

2010-04-10 @ 14:07:07
URL: http://enbbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0