Medium säsong 1 och 2

Beställde jag igår, längtar tills de kommer. Älskar bara den serien! :)

Ska avnjuta lite brieost nu snart, som att fira sista dagen med godis och annat onyttigt. Jag som hade påbörjat en bra start till sommar 2010 med träning och mindre godis. Som vanligt ramlar jag tillbaka på ruta ett igen. Dock höll det ju i typ 3 månader denna gång och det var ju positivt, har endast struntat i detta i några veckor, typ tre skulle jag gissa så det borde inte vara så svårt att ta igen. Oj, snacka om att försöka få rent samvete och patetiskt att man ska argumentera så för att få äta något gott nu sista gången. Shit, jag är ju fan pinsam!

Shitsamma, ska gå ut med Milli en gång nu snart efter att hon har ätit sen blir det till att slå på en film. Skriver imorgon, ska lägga ut lite videor då på Milli.

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0