Medium

Jag och Milli älskar att titta på Medium, vi har redan sett halva av säsong 2. Usch, tycker inte om den egenskapen jag har som gör att jag är så sparsam med vissa saker, såsom serieboxar. Vill inte kolla slut på dem :P Då är det roliga slut ju, så fort.

Men ska nog unna mig att se klart hela säsong 2 ikväll då älsk ska till Borga ikväll och vara borta till söndag. Jag och Milli ska väl ta några korta träningsperioder ikväll också. Städa upp nere måste jag göra också.

Nej, ska ta och få något gjort. Skriver mer senare. Lägga upp bilder om jag har :)

Hejs!

Kommentarer
Postat av: emma.

Hej hej! Hoppas du får en bra helg :)

2010-04-17 @ 09:13:37
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0