Nöjd som bara den

över dagen hittills. Är nöjd över naglarna också, efter att jag har slipat till dem lite så ser det bättre ut än vad det gjorde igår. Ska skicka in en bild senare via mobilen. Har lagt till en blomma på tummen och pekfingret, det gör mycket. Tycker det är så himla fint med nageltatueringar ;)

Det tog ju inte allt för lång tid att göra det heller och kommer nog gå snabbare sen när man ska göra om det :) Sen när jag har råd ska jag nog försöka fika gel och uvlampa och hålla på med det. Det är nog kul också. Förhoppningsvis kanske man kan bli duktig på det :)

Nu är det snart mat, fisksoppa står det på menyn. Låter himla äckligt men är bland det godaste som finns, speciellt då pappa gör den ;) torsk, purjolök, potatis, dill och grädde i slutet. Den är ofattbart god.

Ikväll blir det en tur med Julia på byn sen myskväll med New Moon. Ja, jag ska se den igen. Det är min 6:e gång sen i tisdags. Älskar Twilight Saga.

Lägger inte lite snabba bilder senare, på maten och på Milli samt mina naglar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0