Usel kamera..

..bilderna blir inte så himla bra med mobilkameran men det är den jag har nära tills hand oftast och då blir det oftast den som bilder blir tagna med. Fick ju en kamera i julklapp och den är ju svinbra men det är så drygt att ha den med överallt i huset :P

Iaf, matte gjorde en leksak till Milli, hon älskar snören, av alla sorter. Så knöt ihop en boll av ett snöre som ser ut så här:



Den tyckte hon var superkul :) Det såg så sött ut då hon hade en bit i munnen, såg ut som spagetti ;) så försökte ta lite bilder men det gick inte så himla bra. Suddiga och konstiga men lägger ut dem iaf. Inga av mina bilder blir av så himla bra kvalla iaf så :P










Det var ett tungt arbete så nu ligger hon så här bredvid mig :)





Sötfisen min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0