Bättre sent än aldrig?

Right?! Har tagit lite bilder nu på lägenheten, dock är det skymning ute just nu så bilder blev riktigt kass. Hade jag blixt på så var det precis som att linsen var skitig, kanske det är också, mycket möjligt. Så skippade den och det blev lite mörkt men vafan, visar bättre bilder sen. Orka inte stå i timmar och ta kort heller, ska lägga mig snart så jag blir frisk.

Here it goes..

Hallen (och halva Julia ;P) Före

Hall efter, vita tapeter, enkelt och fräscht. Har inte hunnit sätta upp så mycket så det är himla tomt men det är en fungerande hall iaf.

Hallen sett från ytterdörren, stortoans dörr. Till höger är sovrummet och till vänster är köket och vardagsrummet.

Hallen igen sett från ytterdörren då. Första dörren till höger är gästrummet, dock inte tapetserat än, andra dörren är lilltoan. Resten fick man se på bilden ovan.

Lilltoan, inget gjort här heller.

Stortoan, inte färdig

 

Våran väldigt moderna tvättmaskin :S

Sovrummet (med rivna tapeter på golvet) sett från dörren. Före

Inte så stort sovrum men det duger. Chokladbruna tapeter med fondvägg (brun och guld) vid sängen.

Sovrum mot dörren

Vita dörren till vänster är min stooora garderob :) (som ändå inte är stor nog :/)

Köket, delen vid matbordet

Ni får ursäkta röran, skulle piffa men sen blev jag sjuk så det blev inte av :S

Andra delen av köket, dock är inget gjort på denna del.

Vardagsrummet i kaos

Metallicsilver tapeter med fondvägg vid soffan med silver och blått. Altandörren

Vardagsrummet mot köket

Väldigt öppen lägenhet, man ser ju köket, hallen och sovrummet. Älskar planlösningen.

 

Så det var det, som sagt, bättre sent än aldrig :) Nej, undra om man ska ordna sig för sängen. Puss


Kommentarer
Postat av: V

Kanonfint ni har hunnit göra!

det var så kul att du skickade tapetprover till mig, och det ska bli ännu roligare att snart se det i verkligheten! puss:)

2010-08-06 @ 14:42:48
URL: http://teech.blogg.se/
Postat av: Sabitha

Äntligen! Som jag väntat på bilder. Ska försöka hälsa på framöver nån gång. Ni verkar ha det helmysigt. Vi ha likadan säng, Haléns?? Ha det! Kram

2010-08-10 @ 11:23:43
URL: http://sabithaisaksson.blogg.se/
Postat av: nadja

Hej!

Tänkte bara fråga vart ni fått tag i tapeterna till sovrummet? Jag ville ha vitt i sovrummet först men nu har jag nog ångrat mig och vill ha något mörkt istället..:)

2010-09-16 @ 09:13:25
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0