Bloggen en klagomur?

Tyvärr så kommer det lite klagande nu, då jag imorse började kallsvettas så fort jag vaknade. Kände redan då att jag inte mådde så värst bra. Var tröttare än vanligt, ont i huvudet och börjar ana lite feber. Har inte idats kollat, mest för att jag inte vill vara sjuk. Dock så kan jag väl inte komma på någon som vill vara sjuk men. Så får se om det blir bättre, nog för att jag tvivlar på det. Får nog betala för alla de gånger man blivit nyst på när man har jobbat. Det lär ju ge någon sorts effekt. Well, well!

Kom hem igen vid 10 så gick och la mig direkt och sov till två, är fortfarande lika trött och dålig. Jag börjar se ett mönster, varje gång Sammy kommer hem (han kommer imorgon) så blir jag sjuk (?), hur är det möjligt? Han kommer då bli lika besviken som jag, roligt att alltid komma hem till en sjuk gumma.

Nej, det var allt jag orkade. Ska hem till lägenheten snart. Bror åker vid 3 så ska inta soffläge hemma med båda täcken över mig då jag fryser som en gris.

Börjar låta som en man, att man är dödligt sjuk när man är förkyld (eller vad jag nu är)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0