Denna eviga måndag

som återkommer varje vecka, varför kan man inte bara hoppa över måndagen eller åtminstone ha den som nya söndag? :S Well, well.

Klockan är snart tre, har gjort bort min arbetsdag, bara 4 kvar nu. Yey! ;) haha. Idag ska mor hjälpa mig med att sätta upp alla grejer som vi har i lägenheten, nu ska ALLT upp, så är det bara. Sen ska jag tvätta upp de sängkläder som jag har i sängen nu ochy byta till något av de nya som jag har. Kommer passa så bra i vårat sovrum. Ska knäppa och visa er sen.

I veckan kommer ÄNTLIGEN älsk hem, efter snart 4 veckor. Jag har aldrig saknat honom som jag har gjort nu. Saknat så att det gör ont. Men snart får jag slänga mig i hans famn igen. Jag älskar dig Sammy, över allt i världen!

Nej, ska försöka få ordning på lite saker nu. Skriver mer sen


 

Haha osminkad, bad hairday and so on, and so on. men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0