Eclipse

Har ju redan sett Eclipse på bio med älsk och nu har jag den på datorn, inte allt för dålig kvalla men inte skitbra heller. Nu sitter jag helt göralös och filmsugen och funderar på om jag ska dra igång Eclipse eller se Coraline? Hum! Svårt val. Coraline sägs vara lite läskig och det är grymt mörkt ute och älsk är inte hemma så det lutar mest år Eclipse. Dock ska vi ju till Östersund nästa helg och då vill ju såklart syster se Eclipse på bio, jag med för den delen. Men förstör jag då genom att se den nu?

Jag tycker ju att den var skitbra och skulle kunna se den minst 100 gånger till så egentligen borde det inte spela någon roll om jag ser den nu och nästa helg. Nej, jag tror att jag drar igång filmen.

Tack för hjälpen hörrni, alltid bra att få bolla lite ideér ;) haha! Ja, att jag pratar med mig själv och diskuterar fram och tillbaka är vanligt men att jag gör det på bloggen var väl lite mindre vanligt ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0