En cillakväll

Var så trött så somnade vid 7 och sov till halv 9, var helt borta. Men nu har jag vilat upp mig lite. Vi skulle ju egentligen tapetsera men det blir inte så då älsk är så dålig. Han måste kunna bli frisk till jobbet. Så förhoppningsvis kanske vi börjar imorgon. Tror att jag åtminstone ska gå och slipa i rummet nu så det bara är att börja för det orkade jag inte göra igår och inte tidigare idag heller.

Oj vilka bortförklaringar, de håller inte riktigt va?

Nej, hur som haver så fick jag mina kakeldekorer idag och jag vart grymt nöjd. Ska visa bilder sedan. Satte upp dem så det kanske var dem som tog min energi efter jobbet. (haha och så fortsätter bortförklaringarna)

Vi har inte ens gjort någon middag idag så vi ska snart göra varma mackor. okej, har inget intressant att säga så stoppar här.


Kommentarer
Postat av: Annso

Vilken going:)

2010-09-14 @ 17:35:51
URL: http://annsoputtes.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0