Endast 2 timmar kvar

Tills jag slutar, riktigt härligt!

Beställde iaf telefonen igår, har fått kollinr men kan inte spåra paketet, som sagt, mitt tålamod är lika med noll. Posten har säkert inte ens blippat in det än. Men ikväll ska jag minsann se vars det är, de skickar det från Älvdalen så det borde ju komma imorgon. Förhoppningsvis, postis som jag har varit.

Hur som haver så var jag dumsmart och köpte tillbehör till den nu, har redan köpt ett skal men har köpt plastskydd till fram och baksida samt extraladdare så man kan ladda med usb och i bilen och så har jag köpt en trådlös laddare som man laddar upp för sig så sen när du ligger på stranden eller sitter i bussen och batteriet är slut så kopplar du samman mobilen och denna mojäng så kan du ladda utan uttag. Detta kan man göra sen ca 3 gånger, alltså ladda telefonen 3 gånger utan uttag i närheten. Skitbra då jag kommer att ha dropbox på min telefon och se filmer då det behövs ;) Ååååh, det känns så jääävla bra kan jag tala om. Jag var nog i grund och botten en iPhoneägare redan för länge sen.

Nej, undra om man ska ta och göra någon nytta på jobbet. Här kan man ju inte sitta och uggla, det går ju bara inte ;P Ska bara testa att spåra paketet eeeen gång till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0