Funhouse

This used to be a funhouse
But now it's full of evil clowns
It's time to start the countdown
I'm gonna burn it down, down, down
I'm gonna burn it down


Tog en dusch nästan nyligt och precis som min relation med toan imorse så verkar det har sköjt av mig lite av all ondhet. Mår lite bättre än fast lite illamående finns kvar. Det jobbigaste jag har varit med om är när man själv är sjuk och dålig och Milli är som mest högljud. Hon skäller konstant, hon måste verkligen hata mig.

Några gamla bilder, hade sjukt kul med syster och min cam på datorn. haha, det gjorde mig på lite bättre humör. Om typ en timme får jag även veta om älsk klarade flygningen till Östersund. Äntligen är han snart hemma.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0