Gästrummet börjar ta form

Allt är rivet och spacklat, även det där stora hålet bakom dörren som har blivit då någon har slagit in den i väggen, även det är borta. Känns så bra att äntligen har börjat. Har köpt pärmar så att jag kan ta tag i allt pappersarbete, sortera så att man har någon ordning.

Jagar en bokhylla för tillfället, vill nästan ha två bokhyllor på kortsidan där dörren sitter, en med filmer i och en med allt annat i. Har ganska mycket filmer och mer blir det allt eftersom så det är ett måste.

Har ju haft Eclipse på högsta volym, måste dela med mig av min favoritlåt från soundtracket. Hela twilightgrejen gör mig lycklig och lugn. De, filmerna, musiken, böckerna och olika citat beskriver mig och mitt liv så mycket. Det återspeglar hela jag. Min musiksmak på pricken så soundtracken är bara det bästa som finns och de enda skivorna jag har köpt på fleeeera år.

Cee-Lo Green - What part of forever

Sedan mina andra favoriter

Sia - My love (hon är heeeelt grym)

Muse - Netron star collision

 

Har älskar Muse sen långt tillbaka så det var en glad överraskning att S M också gillade Muse och valde dem till filmerna. Förstår att hon har fått insperation till böckerna från Muse album, låtarna passar iaf grymt mycket.

 

Nej, nu ska jag ordna i köket, ser ut som ett bombnedslag. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0