Goddag

Sammy har packat hela morgonen, eller ja, vi sov till strax innan 12 sen började han packar :P Han är nere på Görans nu och ska köpa fika, sista myset innan han åker.

Milli och jag tränar och tränar, nu kan hon endast på kommandot sitt och ligg och även visa någorlunda. Alltså jag har en godis i handen och hon ska visa med tassen att hon vill ha den. Vacker tass börjar också komma :) Hon är så duktig än fast hon är lite mer svårlärd än mamma och pappas hund Ellie. Eller så är det bara att hon inte är van riktigt att använda huvudet. Det märks iaf att hon har blivit lite med "mogen" :)

Idag blir det nog beställning på en 3GS, blir inte 4an, helt klart. Tänker nog inte vänta heller tills om priset sjunker då jag inte tror att det kommer att bli så stor kontrast mot priset som är i nuläget.

Får se, har rådfrågat kusin så ska se om han kan hjälpa lite :)

 

Vi har typ samma förvånat uttryck i ögonen tycker jag ;P Sådan matte sådan vovve ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0