Godmorgon!

Eller ja, god eftermiddag. Intet nytt på sjukfronten. Äckelvarning: Imorse vaknade jag och var så grymt yr, så fort jag bara lyfte på huvudet så snurrade hela rummet. Mådde tok illa och kunde fan inte äta något. Innan slutet blev jag så less så jag gick och tryckte fingrarna i halsen och spydde, x antal gånger. Efter det så var det precis som att trycket i huvudet försvann. Så har inte lika ont i huvudet längre och mår inte lika illa. Så vilken lösning va?

Ikväll vid 10 eller något kommer älskling hem, han ringde idag och då var de på Arlanda så nu är det absolut inte länge kvar. Äntligen! Då har jag någon som kan ta hand om mig :)

Well, well. Det var allt för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0