Härlig dag!

Började halv sju imorse, gjorde frukost åt barnen vid åtta och sen blev det lunch 11. Mellan det så såg vi barntv, de lekte och jag stickade. Är färdig med mina rosa/gröna sockar och har påbörjat ett par som är svart/grå/gammelrosa. Ska göra ett lite längre skaft på dem så de kommer väl att ta minst en dag iaf.

Sen efter att jag hade slutat så åkte mor, bror, syster och jag till Ormsjö, vi fikade vid badstranden och Milli fick bada en sväng då det var så fint väder. Sen blev det tjockare med moln, tråkigt nog. Syster och jag åkte tidigare vidare till lägenheten där jag fick städhjälp av syster så nu är det kliniskt rent, SKÖNT!

Ja, som ni hör, fullspäckad dag. Kom nyss hem till mor och far, sover här inatt med då bror fortfarande är kvar (han åker imorgon) samt att jag har tagit hit mina täcken och kuddar, tänkte tvätta dem i mammas tvättmaskin då den är större och då jag kan hänga ut dem så de torkar fortare. Måste ha dem till imorgon så.

Fick just höra på nyheterna att skatten kommer denna vecka, HÄRLIGT!
Tycker att det är väldigt skönt att få den senare än de flesta, får den hellre efter att sommaren är slut då det ändå går åt så mycket med pengar. Ska ju köpa en bil senare så det behövs verkligen pengar.

Shit vilket flummigt inlägg, sorry ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0