Helgen gick fort

I fredags var jag ledig som sagt så åkte och fixade passet vilket var ett MÅSTE då jag inte hade hunnit det vid senare tillfällen. Kvällen spenderades på min syster 18 årsfest, vilket var riktigt kul måste jag säga.

Lördagen vaknade jag inte bakis men lite trött så blev chafför den kvällen till syster och lika bra var det. Träffade lite folk, åt mat på statiol sen bar det av hem. Vaknade inte förrän vid 1 idag och då tog jag en promenad med Elin runt sjön, vilket var riktigt skönt, har inte rört på mig nå vidare på hela helgen förutom när man gick på området på dansgalan.

Imorgon börjar mitt vanliga jobb, ska bli roligt :) Skönt att få komma tillbaka till de människor som man har haft runt sig från början. Imorgon ska jag dessutom ringa facket så att jag får någon ordning på allt.

Tänkte att jag skulle berätta en sak imorgon som är lite roligt, iaf för mig. Men väntar med det till imorgon, nu blir det sängen ;)

Pussgodnatt världen!

Kommentarer
Postat av: mandyz

*väntar med spänning på vad du ska skriva som är roligt & spännande* :D :P



ha en bra dag!

2010-08-23 @ 09:46:52
URL: http://mandyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0