Kakeldekor

Eftersom vi inte kan göra något åt vårat kök förutom att vi har tapetserat om så har jag gjort något litet som kanske ger det ett riktigt lyft iaf. Eller ja, nog kan vi ställa oss och måla alla luckor så att de blir fräscha men det tjänar vi inget på då vi inte har köpt lägenheten utan att vi hyr plus att vi inte vet hur länge vi bor kvar här.

Iaf så var jag deppig igår så jag beställde hem lite kakeldekor att sätta upp. Vi har kakel längs hela köket så det kanske blir snyggt. Har köpt ganska många men ska inte ha på varannan kakelplatta utan det blir nog snarare på var tredje. Skulle vilja gå in på lagerhaus också någon gång för att hitta saker där också men det hinns inte med och det har jag inte råd med då jag har den där hemligheten på g som jag snart ska berätta för er.

Här är iaf mina kakeldekorer:

 

Från en hemsida som heter inreda.com, länk!

 

Tror att det kan bli ganska bra, hoppas på det iaf. Stilrent och lite diskret, Cillastil.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0