Kortdag

Har fortfarande lite feber, 38.2, wiho. Dock var det kortdag idag så jobbade iaf då det inte löste sig med vikarie. Men nu är det helg och jag tänker vila upp mig, ska gå och lägga mig om ett tag och sova i våran mysiga säng som för tillfället bara har ett täcke då älskade Milli spydde på ett imorse klockan 5, suck!

Hur som haver så har älsk varit i Övik och köpt ljud idag så nu har han snart ljud i nybilen också, good for him! Sen vettetusan vad som händer ihelgen, ska då viiiila hela fredag och sen kanske det blir Umeå imorgon för att fira en av älskets farbröder samt se bio med hans syster och hennes pojkvän. Kan bli kul, om jag nu är bättre.

Ja, så var det med det, slänger in en bild på min älskade kräkhund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0