Lördag

Japp, så var det återigen helg. Veckan har varit jobbig på många vis. Det har varit lite vemodigt att gå på jobbet men dessa anledningar ska jag inte ta upp i bloggen, det är för personligt. Men nu är det äntligen helg. Öppnade två dagar och igår fick jag sovmorgon till 8 och ni ska tro mig när jag säger det, det var grymt skönt.

Idag sov jag ända till 12, bara för att jag kunde. Bara för att jag förtjänade att få sova ut riktigt, jag vaknade vid 8 och gav Milli mat och så att hon fick gå ut sen la vi oss båda till rätta igen. Ögonen slog upp vid 10 och 11 men brydde mig inte. Vid 12 så låg jag och drog mig, det är bland det bästa jag vet :)

Hur som haver, tänkte slänga in ett litet roligare inlägg senare, vi ska åka och handla jag och älsk, vi ska äta något riktigt gott idag i och med att han åker och jobbar imorgon och blir borta en långsväng igen, 10 dagar. Sen ska vi försöka börja med gästrummet också så att jag kanske kan börjar med det till veckan. Har jag tur kanske mamma hjälper mig, det är ett lättare rum än de övriga vi har gjort och jag och mamma är ett bra Team har jag märkt sen tidigare tapetseringstillfällen. Min mamma är bäst!

Nej, skriver mer senare!



Bilder sen vi hämtade henne, första bilder någonsin i min ägo :) Kolla ögonen på sista bilden!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0