Milli ligger inför hårdträning

eller hur man nu brukar säga. Så ligger det till iaf, hon kan så många trick och vi är så duktiga på att prata med varandra men hit det kan hon tametusiken inte än hur mycket jag tränade. Dock var hon mindre då, 5-6 månader och hon har blivit så himla mycket bättre på att lära sig trick nu så ska träna och traggla hela dagarna när hon minst anar det. Sen ska vi avancera med att göra det ute i det fria :)

Jag vet att det inte är henne fel utan mitt fel i lärandet och tränandet men jag ska ändra på det. Drömmen är att kunna ha Milli lös som mamma och pappa har Ellie lös. Så återkommer angående det, tror nog att det ska gå bra bara vi båda ställer oss in på det :)

 

Milli tyckte det var jättekul då syster fyllde år för då fick hon leka med pappret ;) Hon slog in sig själv :)

Älskade Milli, nog ska vi klara av detta, min duktiga lilla valp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0