OMG!

Gårdagen blev inte som vi tänkt oss, dock surar inte jag för det. Det blev ingen Umeå, älsk har blivit jättesjuk. Så istället bestämde vi oss för att vara hemma. Han skulle ut och fixa en baslåda oss sin moster då han köpte nytt ljud i fredags. Han frågade om jag ville följa, det skulle inte ta så lång tid. Det slutade med att vi for vid tre och åkte därifrån vid 10. Vi blev bjuden på gudomlig mat och hann in på macken sekunderna innan de stände för att sedan åka tillbaka. Vid 10 åkte vi till Svanabyn för att lämna tillbaka Alda och sen skulle älsk installera ljudet men det gick inte som det var tänkt så vi kom hem typ imorse. 

De var hundvakt åt svärmors hund så det var verkligen tripp, trapp, trull. Milli, chihuahua, Alda, tibetansk spaniel och Nelly en svensk lapphund. De går verkligen jättebra ihop. Dock så är både Alda och Milli i löpen så de juckade mest hela dagen och kvällen. Ni kan tro att de var trött efteråt.

Är iaf frisk, bara lite hostig och liiiite snuvig. Skönt om något. Sen hade jag tänkt att unna mig chips igår men hann aldrig äta då vi kom hem så unnar mig det idag. Har slutat äta godis och dricka dricka. Det var lättare än jag trodde men vissa gånger måste man ju få unna sig, visst?

Nej, ska börja jobba på gästrummet som fortfarande inte är tapetserat, måste dock ner på affärn först. Men det blir vad jag gör idag. Roligt?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0