Rapport från älsk..

.."Kära mark! Nu bli det king cab som ska få gå det han klara av! Ses snart gumman!"

Ja, han har utvecklat lite flygrädsla, dock förstår jag honom, för att ta sig till Grönland och jobba så åkte han först flyg från Östersund-Stockholm, Stockholm-Köpenhamn, Köpenhamn-Grönland, sen miniplan till ön där de jobbade. Sen samma visa på vägen hem.



Sen till en annan sak, Milli älskar att ligga i som en ring som bildas då jag sitter och ser tv eller sitter vid datorn. Svårt att förklara, därför ska jag visa hur hon ligger just nu.

 

Först satt jag med fötterna och bena mer ihop men då började hon krafsa eftersom hon inte hade någon stans att ligga då det inte blir någon ring. Då flytta jag ut benet så att hon kan ligga och ha huvudet på vaden som hon har nu.

Ursäkta våran grymt fula cs-musmatta, mina pösiga haremsbyxor och mitt flagnande nagellack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0