Sjuk..igen

Eller ja, många frågar om jag fortfarande är sjuk. För ja, jag är sjuk igen. Lika illa som förra gången. I måndags kring midnatt så blev jag jättesnuvig och börja må illa, sen tisdagen samma och idag är det värre, mycket värre. Har ont i huvudet, halsen, ja kroppen. Börjar ana feber, kanske för att jag är så dum och inte vilar när kroppen börja varna.

Idag gick det knappt att jobba, gå in och ut genom lektionerna, nyser högre än högst och så yrseln som är tillbaka därav sjukhusvistelsen idag vid 10.30 (dock så kom inte läkaren förrän vid 11.30..)

Ja, ni hör min dag. Sen är inte hunden här för att älsk har skickat henne till Svanabyn och råkade bli kvar så här sitter jag i en kall lägenhet helt själv utan Milli som alltid är mitt trogna sällskap.

Nej, detta orkar jag inte med, en riktig skitdag och kommer inte kunna sova inatt pga näsan och halsen så det kommer bli en riktig skitnatt också. Jävla skitliv!

Kommentarer
Postat av: mandyz

fy sjutton vad jobbigt!

KRYA massor !!! :)

2010-08-25 @ 16:06:58
URL: http://mandyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0