Som pricken över i:et

Japp, nu har jag fått upp mina tavlor från balen på mig och Sammy i sovrummet, samt fått upp en ljus-och-lukta-gottlykta. Spegel i hallen och en liten ljusspegelgrej vid stortoans dörr, tavlorna i köket och tagit ner ett av badrumsskåpen och satt dit en brun hylla istället i stortoan. Ja, svårt att förklara, visar sen ;)

Är iaf supertrött just nu, började sex imorse så det har varit en lång dag. Sista kvällen som bror är hemma också :/ Känns riktigt trist. Har sovit hemma sen han kom för att ta vara på tiden så mycket som möjligt.

Nej, ska kolla runt lite sen får jag se vad jag gör. Ska försöka att inte slumra till ett tag för då får jag väl svårt att sova sen. Inte för att jag fick det förra veckan men, man vet aldrig.

Tjoflöjt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0