Tillbaka till mitt hem

Nu sitter jag i lägenheten, mitt hem. Älskar min lägenhet. Ska bara ta det lugnt, tror jag ska börja på en av böckerna som jag fick av bror och hans flickvän, true blood, vampyrporr tydligen. Men det kanske är bra, vad vet jag! De ville att jag skulle bortse från Twilight lite. Fick två vampyr+kärleksböcker. Ska ge dem en ärlig chans.

Ska försöka, om jag hittar ork att visa lägenheten. Men när jag höll på att plocka ihop sakerna hos mor och far så började jag kallsvettas som bara den och blev så yr så det gick knappt. Så det återstår att se. Innan jag ringde ner på jobbet så tog jag tempen, har ca 39 graders feber. Det är så knäppt, förr brukade jag aldrig ha feber och nu ligger jag kring 39 varje gång jag är sjuk. Så ringde ner och sa att jag inte kommer imorgon, känns dumt att smitta ner barnen (än fast det förmodligen är deras baciller :S :P). Speciellt då man håller på med deras mat och så. Åh, tomprat hit och dit. Tråkprat.

Skriver kanske mer senare. PUSS

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0