Värmen är tillbaka

Både i lägenheten och värmen i att Milli är vid min sida. Vi skruvade upp alla element men det är fortfarande för kallt, dock går det att sitta utan 2 par tjocksockar. Kanske har det lite med förkylningen att göra också, vem vet.

Tog tempen idag, ca 39 graders feber, precis som förra gången då jag var sjuk, alltså alldeles nyligt. Ni får ursäkta klagandet men är så less, första veckan och så går jag och blir sjuk? Varför, jag som var helt normal i måndags. Jävla skit!

nej, nu ska jag lägga mig under våra täcken och sova så ni slipper höra mitt klagande, kanske är jag bättre imorgon, ni kan ju hålla tummarna. Har ju redan varit sjuk 2 dagar och jag läste på sjukstugan att en vuxen är i genomsnitt sjuk 2-3 gånger om året (kiss my ass.. är det tredje gången för mig 2010?) och att man är sjuk i ca 7 dagar, det vill säga "bara" fem dagar kvar. Yey!

suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0