♥ Dag 10 - Det här hade jag på mig idag.


Linne - Cubus



Kofta - hm



Leggings - Gina tricot

Jag är en person som hellre tar på mig bekväma kläder än strikta och osköna kläder. När jeansleggings började komma så var det ett självklart val istället för riktiga jeans och vanliga svarta leggings är det som jag använder mest. Tunikor och linnen tillsammans med koftor är det som jag har som överdel. Ofta tillsammans med sjalar eller tubhalsdukar. Avskyr att frysa av halsen och hakan så har ofta något varmt runt halsen.

Säkert trist för många med för mig är det toppen. Är inte så förtjust i skyhöga klackeskor eller utan håller mig till kilklackar (som jag älskar, jag blir längre då jag endast är 156 cm lång plus att de är lätta och framför allt sköna att gå i) men mina favoriter just nu i kylan är mina Australien Uggs

rikigt varma och sköna nu i vintertid :)

 

Så det var ännu en utmaning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0