♥ Dag 11 – Mina syskon

Mina syskon är bland det bästa jag vet. Jag kan prata om allt med både min syster och min bror.

Min bror Daniel bor i Umeå och studerar på universitetet, han blir 25 år gammal den 23 december. Min bror är en av de klokaste personer jag känner, han vet lite om mycket. Man kan fråga honom vad som helst och han har alltid ett svar. Han är kunnig inom historia, samhällsfrågor, språk osv. Det är alltid lika kul då han kommer hem, vilket han borde göra igen inom kort då han ska fira jul hemma.
Kort och gott, jag älskar min bror och är så otroligt tacksam att jag har en storebror som älskar och alltid har tagit hand om mig!

Min syster Emelie bor hemma hos mor och far i Dorotea, hon blir 19 år den 19 augusti 2011. Hon är en underbar person. Hon är omtänksam och snäll och vi kan prata med varandra om allt. Älskar att umgås med henne, hon är klok och som min andra del. Vi har alltid kul tillsammans, vi flummar och bara är. Kan inte ens tänka hur det skulle kännas om hon också skulle flytta långt ifrån mig, hon som funderar på Irland :P
Kort sagt, min lillasyster är den bästa lillasyster man kan ha.

Nej, familjekär utan dess like är jag, vill ha dem nära. Min pappa hade en syster en gång men hon lever inte idag. Därför att pappa alltid sagt till oss att vi ska vara glad som har syskon, då det finns de som har förlorat deras. Trots bråken, trots allt annat tråkigt så är syskon en del av dig, blodbanden är starkare än någon annat. Mina syskon är det bästa jag vet, jag älskar dem och kan och vill inte tänka mig ett liv utan dem!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0