♥ Dag 15 – Mina drömmar.

Tar ännu en utmaning då den andra var så tråkig ;)

Mina drömmar är att plugga vidare, då jag har bestämt vilket yrke jag vill jobba med. Jag är väldigt mån om att få jobba något som jag verkligen känner att jag har lust med så att jag känner att det är kul att få gå på jobbet. Nu tänker säkert många; "Hah! vem fasen känner så och då får du nog välja yrke med bra omsorg" men det krävs inte mycket för att jag ska trivas. Jag älskar att jobba med människor, speciellt barn. Barn är så spontana, lättsamma och ärliga. De säger vad de tycker och tänker sen är det inget mer med det. Jobbar man en dag på fritids så får man lära sig så ofantligt mycket nytt, varje dag. De är smarta på deras egna finurliga vis :) Människor ger så mycket, man kan vara säker på att man får en varierad arbetsdag, varje dag.

Funderar på många olika ting, men har inte kommit fram till något ännu. Men ska sitta och kolla och ta hjälp av bror när han kommer hem nu.

Mina drömma är i grund och botten att få må bra, ha mina hundar och min älskade sambo samt familj och vänner i närheten. Ha ett bra jobb, ett fint hem och en bra tillvaro. Jag vill inte ha något fancy, huvudsaken att livet är mitt och att jag trivs med det jag gör så har mina drömmar slagit in! ♥

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0