♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.

Oj, det var svårt. Det finns mycket jag ångrar, mest som jag inte kommer att ta upp här, men det finns de som jag ångrar att jag ens lärde känna. Men mest av allt ångrar jag det jag aldrig sa till min mormor och farfar. Att jag aldrig spenderade så mycket tid som jag borde och egentligen ville under deras sista tid. Jag var för egoistisk för att göra det, jag mådde för dåligt av att se dem långsamt tina bort samtidigt som jag visste att de ville träffa oss alla istället för att ligga helt själv i ett sjukhusrum.

Jag har gjort många fel, har många brister precis som alla andra människor. Tycker att det är hemskt jobbigt att jag är en person som ogillar att prata i telefon och har så svårt att höra av mig. BLir alltid fångad i allt som pågår runt om att jag inte tar mig tid att ens ta det lugnt ibland. Det är alltid något, antingen i huvudet eller konkret i livet.

Jag är en riktigt dålig person känns det som. En dålig, trött och en liten nolla. Oj så glatt.! Nej, nu ska jag försöka hinna med all tvätt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0