Dr. Zjivago

En 4 timmar lång serie som dock har blivit nerpackad i en 2-discbox. Älskade Dr. Zjivago. Började se den igår men började om och ser den nu med syster. Den är så gudomligt bra!

Vi ska se fortsättningen imorgon, såg ca 2 timmar idag skulle jag gissa. Kommer drömma om filmen :)

 

Handlar om ödet, de är inte tillsammans från början men stöter hela tiden på varandra utan planering. Detta är min tro, att det som sker det är menat att ske. Man kan inte påverka. Tecken som visar att något verkligen är rätt, de tar jag vara på.

Sen är Kiera Knightley en av mina favoritskådespelare, älskar även filmen The Dutchess. Den gör hon jättebra också :)

 

Nej nu blir det den mjuka och sköna sängen. Ska sova bättre inatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0