En bra sak

Ni vet då man kommer på att man ska sluta med godis och dricka och annat som är dåligt för tänder osv. Kanske bara äta på en dag eller så. Jag tänkte att jag skulle börja med det igen, för jag köper ganska mycket. Senast förra helgen köpte jag en godispåse som var halvfull och en chipspåse. Dricka köper jag dock inte, det dricker jag endast då jag är hos föräldrarna på helger eller så .

Men iaf, åter till ämnet. Det roliga är att det är över en vecka sedan jag köpte den där påsen med godis. Allt är fortfarande kvar och chipspåsen kan jag ha tagit max 25 chips ifrån. Jag hinner äta en godis eller några chips sen vill jag inte ha längre? Så jag tänkte på det, det kan ju inte vara svårt för mig att sluta äta snövel då jag knappt gör det i dagens läge.

Haha bara något jag kom på. Jisses. Sen en sak till, är det bara jag som tycker att Ludde är lik en ökenräv?



 

Inte lika stora öron men han har ju ganska stora ;) stora svarta ögon med en "kajalkant" runt ögonen samt den svarta nosen

Haha tycker han är jättelik dom :D Sötnosen min!


Kommentarer
Postat av: Syster

Haha, förlåt.. tänkte inte på det ;)

2010-12-19 @ 00:01:09
URL: http://deeuil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0