Härliga fredag

Det är så skönt att sluta tidigare. Då jag kom hem låg lilla Milli och sov fortfarande. Snacka om somntuta! Precis som matte ;)

Försöker få bort lite samtal som jag måste göra idag, har även varit på banken och fixat lite. Hittade dessutom 40 euro i plånboken som jag växlade in. Tycker så mycket om bankens personal här i Dorotea. De är så trevliga och hjälpasamma.

Ska iaf ringa på löner också, måste få tag på dem och veta exakt hur många semesterdagar jag har kvar att ta ut. En på jobbet tar ut dem i all förtvivlan då han inte får spara dem och de bad mig göra detsamma. Så vad mer finns det att göra.

Nej, ska försöka få något gjort idag, ska även ringa Vicky den fina för att planera lite inför morgondagen! ♥

Ska ta igen utmaningen också snart, innan ikväll, haha. Hamnade lite efter det då jag var förkyld men så är det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0