Hemkommen

Har kommit hem och hunnit slänga in en tvätt och diskat bort ett BERG av disk. Skönt! Har sovit riktigt dåligt inatt trots att vi testade några nya madrasser i sängen så den inte blir så hård. Vet inte om jag inbillade mig men det kändes som om att det blev mycket varmare med de där madrasserna. Men vet inte, det var mycket mjukare och skönare dock. Sov sammanlagt ca 3 timmar inatt. Jag har seriöst suttit och nästa nickat till hela dagen, hatar sånt.

Vet inte om det är så mycket som händer numera. Är så spänd, förväntansfull och hoppas att allt ska gå vägen då jag redan nu har börjat drömma! Sen var jag orolig att älsk skulle glömma bort hur det är i Östersund nu och dricka något dåligt vatten och få något dåligt i kroppen men det gick iaf bra :) Well well, så är det iaf.

Året lucia blev Rebecca Granberg, så det är hon de ska kröna på onsdag i kyrkan. Måste gå och kolla på kröningen :) det är julkänslor utan dess like! :)

Nej, ska nog ta och göra som älskade Milli, lägga mig och ta en liten lur. Ska flytta med henne till sängen och så ska vi mysa sönder på våra nya madrasser och nybäddade säng. Det finns inget, INGET mysigare med en varm liten hund som andas så lugnt bredvid huvudkudden! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0