Home sweet home

Den första av 4 dagar innan jul är gjord. Det känns bra dock var jag jättetrött idag, vilket kändes mindre bra. Efter jobbet så gick jag och solade. Kände att jag verkligen behövde det i detta mörker. Känns mycket bra nu, känner mig piggare och känner mig fräschare. Dessutom var det ett litet plus just att jag var trött, älskar då jag lyckas somna i solariet. Det blir inte lika tråkigt då för annars hatar jag att sola ;)

Nu ska jag göra mat, sen åker älsk ner och tränar medan jag ska ta mig an sovrummet och gästrummet samt tvätta. Älsk ska ta tag i disken innan och en massa annat småplock. Ja, en tråkig vanlig måndag med andra ord. imorgon blir det storstädning i hemmet :) skönt innan jul :)

Dessutom så har nyår löst sig, jag längtar faktiskt jag med nu! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0