Lördagmorgon

Eller ja, nu är det ju snart mitt i dagen. Men det är skönt att få ta det lugnt då veckan har varit ganksa jobbig med en liten förkylning i kroppen. Den verkar dock vara på väg att gå över vilket är ett stort plus :)

Milli vaknade imorse och väcker oss i vanlig ordning. Sen får hon alltid det där busrycket där hon försöker busa med sig själv och den "överkörda-bävern", vilket inte går så bra så hon brukar ofta sluta ganska snabbt. Visst trivs hon hos oss och jag tror helt ärligt inte att hon skulle få det bättre någon annanstans för så mycket kärlek som hon får här får hon inte av någon annan. Hon är alltid med, överallt, får hundkompisar då man åker på besök och vi myser med hon så att hon nästan blir less ibland ;)

Men något saknas och vi hoppas verkligen att det kommer att ändras. Om så vore fallet skulle allt vara fullkomligt. Så håll tummarna nu folket! :)

Nej, nu ska jag ta mig något att fika :) Har fått dille på majskolvar (?) :P haha. Igår blev det majskolv till kvällsfika, mums! Är det inte feta ost med tomat så är det broccoli och är det inte det så är det äpplen eller mango. Helt sjukt hur man bara byter mellan vissa saker som man får abstinens efter då man blir sugen på något :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0