Nyår

Trots att jag inte tycker om nyår, så försöker jag alltid göra det bästa av situationen. Hoppas och vill att nyår kommer firas i någon hemmamiljö av flera anledningar som jag inte kommer att ta upp här men hur det än blir så känns det lite roligare då jag har hittat några kläder som jag hoppas ska passa.

Dessa beställde jag


Den andra kommer se bättre ut på då man fyller ut. Ser lite konstig ut nu :P

Dessa ville jag ha men det mesta som jag kollade på var slutsålt. Riktigt trist, så fick ta några femtehandsval typ :P

Får se hur allt ser ut. Passar inte detta vet jag inte vad jag gör :S


Kommentarer
Postat av: julia !

Nu är vinnaren av dagens blogg ute! Om det inte blev du, ha utsikt efter nästa tävling ;) Kram

2010-12-19 @ 15:01:17
URL: http://positivajulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0