Onsdag

Idag har det varit en riktigt bra dag förutom en snorig näsa. Japp, verkar vara förkyld igen men förhoppningsvis har jag vilat bort det till imorgon. Det är inte så konstigt då det inte kan ha varit mer än 15 grader i lägenheten nu i några dagar. Fattar inte varför han vi hyr av inte förstår att något är fel, inte ska man sitta och frysa trots att man har på högsta på elementen. Usch vad arg jag blir! Hur som haver så blir det att kurera som tusan för till veckan händer det något riktigt kul men vad tänker jag inte tala om. Men om och när allt är klart så kommer jag absolut att visa er vad vi har för planer. Kan ju säga en sak, det skulle göra mig/oss överlycklig iaf.

Och vilken julkänsla jag har sen, det är så mysigt på jobbet just nu. Min klass går i 9an och det är ju lucia som gäller då. Dessutom har jag sån tur att det kommer bli ett sjudundrande perfekt luciatåg i år. De är grymt duktiga allihopa, man blir rent stolt! :) Ska filma sen och lägga ut samt ta lite kort på kröningen och när de ska lussa för skolan. Har ju fått en liten sneak peek, sån tur jag har! ;)

Hur som haver, jag ska ta min lilla lilla vovve till sängen. Man ska inte underskatta hennes storlek för trots att hon är liten så ger hon väldigt mycket värme. Speciellt då hon tycker om att ligga tätt intill en under täcket. Min lilla sötnos!

Godnatt världen!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Sötare än socker är ni!

vi har så mycket att ta igen raraste, längtar tills i helgen, puss!

2010-12-02 @ 16:54:59
URL: http://teech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0