Sömntuta

Har sovit ett tag. Det är det bästa med helgerna, att om man är trött och har möjlighet så ska man vila upp sig och man kan sova utan att få dåligt samvete. Nu är jag vaken och ska titta på filmen på 5an som verkar ganska bra. Kanske ta mig några chips också. Älsk har sovit heeeela kvällen efter jag gjort maten och sover fortfarande. Tror jag låter han göra det också. Han verkar vara riktigt trött.

Lite flumbilder som jag tvingade mina älskade, mysluktande, nyvakna hundar att vara med på :) Älskar mina små tussar. Nu går Milli och ska försöka väcka S dessutom :P

Det är så svårt att se Milli då hon är svart :P Hon ser ut som en snabb skugga, hennes skönhet fångas inte på bild kanske ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0