Söndag

Igår hade vi två övernattare, en syster och en liten skäggig hund. Det var mys, har precis kört hem dem båda två och nu ska vi få testa några nya madrasser till våran säng. Sen blir det Görans konditori med syster sen städning av lägenheten. Det är så jobbigt innan vi har börjat, men när vi väl har satt igång så tar det inte mer än en timme och OJ så skönt det känns efteråt :) Älskar känslan av renhet!

Milli och jag sitter vid kökbordet, hon ligger på en stol och jag sitter på en. Hon ska alltid vara med, hon har blivit mer så nu än vad hon var förr. Så fort jag satt mig så känner jag två små tassar på knäna och så vill hon upp. Sötnosen våran!

Idag kommer även föräldrarna hem, skönt. Ringde och kolla om de kunde köpa med sig en dörrmatta åt oss, vi hade en ljus matta där sist och den blev skitig direkt. Inte så bra alltså, får se om de hinner med det eller inte.

En sak till, visst är det konstigt när man längtar till en veckodag så mycket att man till och med vill att helgen ska ta slut fort? Jag menar, helgerna är ju i övrigt så heliga så man nästan grinar då det är söndag och den har gått så fort. Men nu är det inte så. Känns väldigt härligt må jag säga! :) Det är så mycket att se fram emot och det känns så otroligt kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0