Städdag!

Ska alldeles strax börja att dammtorka och städa toaletterna så att det är gjort tills älsk kommer hem och ger mig förstärkning. Han har varit i Östersund i idag igen med jobbet men var på väg hem nu. Sen ska vi hjälpas åt med det sista och så har vi en ren lägenhet igen. Vi försöker att ha en städdag i veckan men då schemat ser så olika och han jobbar så konstigt nu innan allt är i ordning i företaget så blir det lätt att dagen flyttas, men det får lov att gå ändå :)

Såg också att jag har fått mina julljusstakar så ska hämta ut dem på ok sen, ska bli mysigt att få till det riktigt med ljusstakarna då jag hittills bara har i vardagsrummet och köket. Ska även låna mors strykjärn och få bort de sista skryklerna då mitt verkar ha gett upp.

Ikväll SKA jag lägga mig tidigt, ska ligga i säng klockan 9, prick. Måste ta och skärpa oss kom vi på igår, det systemet vi har kommit in i nu. Milli går och lägger sig kring 10 som senast. Tittar på oss precis som att vi är knasiga som inte går och lägger oss innan tolv någon kväll, sen fnyser hon och går till sängen och myser ner sig. Nu blir det ändring på det :) Ska ta Milli som förebild :)

Nej, städning var det, återkommer senare med något inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0