Tips: Inför julafton

Vi brukar samlas släkten, vi är 6 barn i släkten som älskar att spela spel. Så i år har jag beställt ett spel då vi spelade oss slut på ett annat förra året.

Detta spelade vi förra året. Min kusin Tanya är svinduktig på det :) Det är så kul att se hur tävlingsinriktad man blev. Syster suger på detta spel ;) haha. Såg nu att det har kommit en ny Med andra ord, roligt, kanske man kan ta det nästa år :)

Detta blir det nya spelet ;) man ska komma på ord samtidigt som man har vissa krav såsom att bryta på finska eller att alltid börja meningen med "Visserligen är jag är idiot men.." haha. Tror det är ett spel för oss :)

För övrigt så älskar jag dessa spel, de är från Användbart litet företag AB. Tycker de inte misslyckas med något spel. Love it! :)


Kommentarer
Postat av: julia !

Nu är vinnaren av dagens blogg uppe! Om det inte blev du så skynda dig att anmäla dig till nästa dagens blogg ;)

2010-12-14 @ 21:30:35
URL: http://positivajulle.blogg.se/
Postat av: Tanya

Det där spelet såg jätteroligt ut, det måste vi spela! :)

2010-12-15 @ 11:44:27
Postat av: Cecilia

Eller hur :D Kommer säkert bli jättekul :D

2010-12-15 @ 12:12:53
URL: http://minmilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0