Torsdag

Idag var vi till Ström med skolan, det var intressant. Inser nu att handel skulle kanske ha varit något för mig, synd bara att man kommer på det ca 6 år i efterhand. Efterklok eller vad.

Iaf så var jag riktigt dålig inatt, vet inte hur många gånger jag snöt mig. Milli höll på att bli tokig. Det känns dock bättre nu ikväll så får se hur det blir inatt. Ska ta några alvedon, jobba kortdag imorgon och sen vara hundvakt på kvällen och chilla hela helgen. Ska träffa kära Vicky ihelgen också, det var riktigt länge sedan.

Imorgon är det som säkert många redan har listat ut den 3:e december ;) Det är min pappas och Ellies dag. Japp, de är född på samma dag, ganska roligt och otippat va? ;) Så imorgon ska Ellie få ett paket av mig som består av köttbullar :D Då blir hon nog glad! Pappa kan jag inte ens säga grattis åt nästan då de åker till Umeå, därför jag är hundvakt.

Imorgon får jag även veta hur det blir till veckan, ni vet med det där som jag inte kan tala om än. Det pirrar i hela magen när jag tänker på det :) Men vad kan jag inte säga.

Hur som haver, grattis i förskott pappa och Ellie



Pappa fokuserad på tvn och Ellie på godisskålen ;) Lilltussan vår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0