Denna värme går mig på nerverna :S

Blir tokig. Är jag den enda som inte uppskattar denna värme? Okej att det är varmt och det blåser lite, då blir det inte för varmt och all ohyra som brännmy och knott försvinner. Men annars blir det för varmt och för mycket röda märken på kroppen så att man ser ut som en liten ost :P

köpte lite träningskläder idag, måste ha ett par kortbyxor och jag är så otroligt beroende av vatten så de dagar det är riktigt varmt så lär det vara så skönt med att vattenbälte.

 


Kommentarer
Postat av: mandyz

Jag tkr det är underbart när det e så varmt, fast idag har det inte varit sol & lite kallare, så det är inte lika mkt pollen & sånt då! ;)

2010-07-06 @ 22:04:05
URL: http://mandyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0