En bra dag

Förutom att jag har varit supetrött :P Helt borta första halvan av dagen. Började halv åtta imorse och slutade halv tre. När jag kom hem väntade jag på föräldrarna och träffade dem då de kom hem från Övik. Tvättade sedan bilen, var väl behövligt. Flugorna har förlorat många släktingar som haft ett illa öde på fronten på caggen.

Har även lyckats att städa lägenheten, dock inte skurat golven men har torkat alla ytor och dammsugat. Nu har jag gjort mig välförtjänt av en film med syster som för övrigt sover här. Är så glad då jag slipper sova själv med mins hemska spöken.

Bloggen har fått lida något av att jag inte riktigt har haft tid med något annat än det som verkligen måste göras i vardagen. Har verkligen inte haft tid till något den senaste veckan :S men nu verkar det lugna ner sig lite :)

Nej, ska sätta igång och göra en milkshake var åt oss och sen startar vi en riktig chick-flick :)

PUSS!

 

 

 

Lite bilder från utställningen i Lycksele :) Hon i svarta kavajen är Birgitta, uppfödare till Milli :) De övriga hundarna är två av Millis syskon, den gråa är Birgittas Pim Pim och den svarta är Ronja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0